.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا نخواهم شد
این کاندیدای مجلس ششم شهرستان رشت که با اخذ 47000 هزار رای توانسته بود جریان جدیدی را در استان شکل دهد افزود : طی تماس با اعضای ستاد انتخابات کارگزاران خواستار حذف نام من از لیست شدم و اعلام کناره گیری نموده ام ...
از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا نخواهم شد

سیده روشنک سیاسی دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان گیلان در گفتگوی  با گیلنا در خصوص اعلام نام وی در لیست کارگزاران سازندگی در شهر تهران اظهار داشت :قرار گرفتن نام من در لیست کارگزاران شهر تهران خارج از خواست و اراده من بوده است و در حال حاضر تمایلی به کاندیداتوری در انتخابات مجلس تهران ندارم .
این کاندیدای مجلس ششم شهرستان رشت که با اخذ 47000 هزار رای توانسته بود جریان جدیدی را در استان شکل دهد افزود : طی تماس با اعضای ستاد انتخابات کارگزاران خواستار حذف نام من از لیست شدم و اعلام کناره گیری نموده ام .
وی در ادامه در خصوص انتخابات مجلس هشتم ادامه داد : من با توان در کنار لیست اعلام شده ائتلاف اصلاح طلبان استان گیلان خواهم بود و لیست مورد حمایت ما در استان گیلان جدا از لیست ائتلاف نخواهد بود.
عضو شورای مرکزی ائتلاف اصلاح طلبان شهر تهران در پایان گفت :
اصلاح طلبان در سراسر کشور بسیار منسجم تر و هماهنگ تر از گذشته در انتخابات حضور پیدا کرده اند و امیدوارم این انسجام در استان گیلان تا روز انتخابات جهت رسیدن به اهداف و برنامه های مشترکمان ادامه یابد البته اگر کاندیدایی برایمان در صحنه بماند !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.